Celkom | 0,00 € |
1. KTO SME A AKO NÁS KONTAKTOVAŤ
Naše stránky vlastní a prevádzkuje spoločnosť Creativ, Novi mediji d.o.o., registrovaná v Slovinsku (EÚ) pod registráciou SRG 94/00859 (okresný súd M. Sobota) a s registračným číslom 5737583, so sídlom na adrese Miklosa Kuzmica 7, 9000 Murska Sobota, Slovinsko.
Creativ, Novi Mediji d.o.o.
Miklosa Kuzmica 7
9000 Murska Sobota
Slovinsko
Registrácia SRG 94/00859 (okresný súd v M. Sobote)
Registračné číslo: 5737583
IČ DPH: SI33746869
Registrovaní na účely DPH.
NÁZOV BANKY: Nova KBM d.d.
IBAN: SI56 0488 1000 1249 976
SWIFT: KBMASI2X
2. PODMIENKY NÁKUPU
Online obchod Wellbie umožňuje:
1) elektronická platba kreditnou kartou online
2) proforma faktúrou - po potvrdení objednávky dostanete proforma faktúru so všetkými potrebnými informáciami k platbe
3) platba na dobierku: Pri prevzatí tovaru kupujúci zaplatí za tovar v hotovosti alebo kartou, pokiaľ to umožňuje doručovacia služba
Platba je možná iba jednorazovo. Poskytovateľ vystaví faktúru na trvanlivom médiu s rozpisom nákladov. Faktúru za nákup dostanete v balíku s objednaným produktom.
Náš web ponúka bežné ceny a zľavnené ceny.
Bežná cena sa zobrazuje v nepreškrtnutej podobe. Ak je produkt v akcii, bežná cena je prečiarknutá a vedľa neho je zobrazené percento zľavy. Bežné ceny sú naše bežné maloobchodné ceny.
3. OBCHODNÉ PODMIENKY
Tieto podmienky sa riadia a vykladajú v súlade so zákonmi Slovinskej republiky, konkrétne so zákonom o ochrane spotrebiteľa, zákonom o elektronickom obchode, v súlade s odporúčaniami slovinskej obchodnej komory a medzinárodnými štandardmi elektronického obchodu.
Online obchod Wellbie (ďalej len „online obchod“) prevádzkuje spoločnosť Creativ, novi mediji d.o.o., poskytovateľ služieb elektronického obchodu (ďalej len „poskytovateľ“). Po registrácii v internetovom obchode používateľ získa heslo a zadá e-mail. Používateľ je jasne a jednoznačne definovaný e-mailom a heslom a je prepojený so zvyškom zadaných informácií.
Registráciou používateľ získava právo na nákup.
Všeobecné obchodné podmienky sa zaoberajú prevádzkou internetového obchodu, právami používateľa a obchodným vzťahom medzi poskytovateľom a kupujúcim.
4. DOSTUPNOSŤ INFORMÁCIÍ
(výňatok z právnych predpisov)
Poskytovateľ sa zaväzuje, že používateľovi bude vždy poskytovať nasledujúce informácie:
* a) identita spoločnosti (názov spoločnosti a sídlo, registračné číslo),
* b) kontaktné informácie umožňujúce používateľovi rýchlu a efektívnu komunikáciu (e-mail, telefón),
* c) základné charakteristiky tovaru alebo služieb (vrátane popredajných služieb a záruk),
* d) dostupnosť produktu (akýkoľvek produkt alebo služba ponúkaná na webe by mala byť prístupná v primeranom čase),
* e) podmienky dodania produktu alebo výkonu služby (spôsob, miesto a čas dodania),
* f) všetky ceny musia byť jasne a jednoznačne špecifikované a musia preukazovať, či už zahŕňajú dane a náklady na dopravu,
* g) spôsob platby a doručenia,
* h) platnosť ponuky,
* i) lehota, v ktorej je stále možné odstúpiť od zmluvy a podmienky odstúpenia; navyše, ak áno, koľko stojí kupujúceho vrátenie produktu,
* j) vysvetlenie reklamačného procesu vrátane akýchkoľvek kontaktných údajov alebo kontaktných údajov zákazníckeho servisu.
5. OPIS TECHNICKÝCH KROKOV NÁKUPU
Ďalej uvádzame popis technických krokov, ktoré je potrebné vykonať v našom internetovom obchode až do uzavretia zmluvy.
1. Výber produktov v nákupnom košíku (používateľ môže vykonávať množstevné opravy a pridávať alebo mazať produkty)
2. Prechod na nákupnú časť procesu (používateľ zadá požadovanú adresu a spôsob platby)
3. Posledný krok nákupnej časti procesu - potvrdenie objednávky
• používateľ skontroluje všetky informácie a zadá všetky zľavové kódy
• ak je spokojný, používateľ potvrdí objednávku tlačidlom Potvrdiť nákup
• Ak nie je spokojný, používateľ sa môže vrátiť späť v nákupnom procese pomocou tlačidiel späť a zmeniť všetky prvky svojej objednávky
• kupujúci uvidí úplné zhrnutie svojej objednávky vrátane zvolenej adresy dodania, času dodania, čiastok a spôsobu platby
Kupujúci dostane súhrn nákupu po skontrolovaní a potvrdení objednávky na e-mailovú adresu použitú počas registrácie v internetovom obchode. V súhrne objednávky je uvedený odkaz na celé Obchodné podmienky - kupujúci má tiež možnosť stiahnuť si, uložiť a reprodukovať formát obchodných podmienok vo formáte PDF vhodný na tlač (kúpna zmluva). Týmto spôsobom má kupujúci vždy prístup k obsahu svojej objednávky a zmluvným podmienkam (obchodné podmienky).
6. CENY
Všetky ceny sú uvedené v eurách (EUR) a zahŕňajú daň z pridanej hodnoty. Ceny a ďalšie výhody (zľavy, darčeky, spôsob doručenia, ...) sú platné v čase uskutočnenia objednávky a nemajú preddefinovanú platnosť.
Zľava sa vzťahuje na nákupy fyzických a právnických osôb v menšom množstve. V prípade väčších firemných nákupov pre vás pripravíme prispôsobenú ponuku - kontaktujte nás na adrese info@wellbie.sk
Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu cien.
Napriek obrovskému úsiliu poskytovať najaktuálnejšie a najpresnejšie informácie môžu byť informácie o cenách nepresné. V takom prípade, alebo ak sa cena tovaru zmení v priebehu vybavovania objednávky, poskytovateľ umožní kupujúcemu odstúpiť od kúpy, pričom súčasne poskytovateľ ponúkne kupujúcemu riešenie, ktoré povedie k vzájomnej spokojnosti.
7. PLATBA
Online obchod Wellbie umožňuje:
1) elektronickú platbu kreditnými kartami online
2) proforma faktúrou - po potvrdení objednávky dostanete proforma faktúru so všetkými potrebnými informáciami k platbe.
Platba je možná iba jednorazovo. Poskytovateľ vystaví faktúru na trvanlivom médiu s rozpisom nákladov. Faktúru za nákup dostanete v balíku s objednaným produktom.
8. DODANIE TOVARU
Stav vašej objednávky vám bude zaslaný e-mailom (objednávka potvrdená a objednávka odoslaná), takže budete vždy informovaní.
Dodanie výrobkov je pondelok až piatok.
Prepravné náklady:
- Pri objednávkach v hodnote nižšej ako 100 EUR: 5,90 EUR - v prípade platbe na dobierku je to 4,90 €
- Pri objednávkach v hodnote nad 100 EUR je doprava zadarmo
Dodacia lehota AKO JE UVEDENÁ NA POTVRDENÍ OBJEDNÁVKY.
Poskytovateľ sa bude usilovať dodať vám produkt v stanovených termínoch, ale nie je zodpovedný za akékoľvek oneskorenie dodania v dôsledku okolností na strane dodávateľa.
9. PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, VRÁTENIE TOVARU
Kupujúci má právo do 14 dní od prijatia tovaru informovať predávajúceho o tom, že odstupuje od zmluvy bez uvedenia dôvodu. Kupujúci musí písomne informovať poskytovateľa do 14 dní od prijatia tovaru e-mailom: info@wellbie.de alebo bežnou poštou na adrese Creativ, novi mediji d.o.o., Miklosa Kuzmica 7, 9000 Murska Sobota, Slovinsko. Ak kupujúci vráti prijatý tovar v lehote zrušenia zmluvy (to znamená 14 dní od prevzatia tovaru), bude to považované za oznámenie o odstúpení od zmluvy. Kupujúci musí zaslať tovar nepoškodený a v rovnakom množstve, v pôvodnom obale (výlučne ako balík), najneskôr do 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy, pokiaľ nie je tovar zničený, stratený alebo nie je znížené jeho množstvo bez toho, aby bol za to zodpovedný spotrebiteľ. K vráteniu tovaru musí byť priložená kópia faktúry s vyplnenou požiadavkou prijatou v zásielke s dodaným tovarom alebo si ju možno vytlačiť aj tu. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Creativ, novi mediji d.o.o. vráti spotrebiteľovi kúpnu cenu čo najskôr, najneskôr do 14 dní od prijatia oznámenia o odstúpení od zmluvy.
Namiesto vrátenia peňazí si zákazník môže zvoliť aj výmenu položky, teda nahradenie nesprávneho nákupu tým správnym. Zákazník si môže v obchode zvoliť rovnaký alebo úplne iný produkt z radu momentálne dostupných produktov. Najjednoduchšou možnosťou výmeny je, keď zákazník vyberie položky v rovnakej hodnote ako vrátený produkt. V ostatných prípadoch náš personál zariadi príplatok alebo vrátenie peňazí. Ak chcete náhradu, vyplňte tento formulár pri vrátení nesprávneho nákupu. V prípade takejto výmeny tovaru znáša náklady na odoslanie druhého, t.j. náhradného tovaru, spoločnosť Creativ, novi mediji d.o.o.
Všetok tovar poskytovateľa má takú povahu a rozmer, že ho možno vrátiť poštou - náklady určujú poskytovatelia poštových služieb a balíkové prevody.
10. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Spoločnosť Creativ, novi mediji d.o.o. sa zaväzuje k trvalej ochrane všetkých osobných údajov. Tieto budú použité výhradne na účely zasielania informačných správ, ponúk, faktúr a ďalšej nevyhnutnej komunikácie. V žiadnom prípade nebudú údaje používateľa webovej stránky wellbie odovzdané tretej strane.
Poskytovateľ používa vhodné technologické a organizačné prostriedky na ochranu prenosu a uchovávania osobných údajov.
11. KOMUNIKÁCIA
Poskytovateľ Creativ, novi mediji d.o.o. môže používateľa kontaktovať prostredníctvom komunikácie na diaľku, pokiaľ s tým používateľ výslovne nesúhlasí.
Reklamné e-maily by mali obsahovať nasledujúce prvky:
• musia byť zreteľne a jednoznačne označené ako reklamné správy,
• odosielateľ musí byť zreteľne viditeľný,
• rôzne kampane, propagácie a iné marketingové techniky musia byť takto označené. Mali by byť tiež jasne definované podmienky účasti na nich.
• musí sa rešpektovať vôľa používateľa nedostávať reklamné správy.
12. SŤAŽNOSTI
Poskytovateľ dodržiava príslušné právne predpisy o ochrane spotrebiteľa. Reklamácia sa vybavuje v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa.
Sme k dispozícii na vybavenie reklamácie prostredníctvom e-mailu: info@wellbie.sk
Spoločnosť Creativ, novi mediji d.o.o. sa snaží vyriešiť všetky spory vzájomnou dohodou.
V súlade so zákonnými normami poskytovateľ neuznáva žiadneho poskytovateľa mimosúdneho riešenia spotrebiteľských sporov ako spôsobilého na riešenie spotrebiteľského sporu, ktorý by mohol spotrebiteľ podať na základe zákona o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov.
Ak máte bydlisko v EÚ, Európska komisia poskytuje platformu na riešenie sporov online, ku ktorej máte prístup tu: https://ec.europa.eu/consumers/odr
13. PORUCHOVÉ VÝROBKY
Poskytovateľ je povinný dodržiavať všetky zákonné ustanovenia a správne obchodné praktiky v prípade závažnej chyby zakúpeného tovaru. Poskytovateľ preberá zodpovednosť za vecné chyby, ak sú splnené podmienky uvedené v zákone o ochrane spotrebiteľa. Kupujúcim ponúka rýchle a vhodné riešenie akýchkoľvek sťažností. V prípade chybného produktu bude znášať všetky náklady na prepravu predmetnej položky a akejkoľvek náhradnej položky predajca.
Nasleduje úplné znenie článku 37 slovinského zákona o ochrane spotrebiteľa, ktorý upravuje predmetnú oblasť.
Článok 37
Predávajúci je povinný dodať tovar spotrebiteľovi v súlade so zmluvou a niesť zodpovednosť za významné chyby svojich výrobkov.
Výrobky sú chybné:
1. ak vec nemá vlastnosti potrebné na jej bežné použitie alebo na jej obeh,
2. ak vec nemá vlastnosti potrebné na konkrétne použitie, pre ktoré ju kupujúci kupuje, o ktorej predávajúci vedel alebo mal vedieť,
3. ak vec nemá vlastnosti a vlastnosti, ktoré boli výslovne alebo na základe tichého súhlasu dohodnuté alebo predpísané,
4. ak predávajúci dodal vec, ktorá sa nezhoduje so vzorom alebo modelom, pokiaľ vzor alebo model neboli zobrazené iba pre informáciu. Vhodnosť tovaru na bežné použitie sa posudzuje vo vzťahu k bežnému tovaru rovnakého druhu a s prihliadnutím na všetky vyhlásenia o vlastnostiach predávajúceho, ktoré poskytuje predávajúci alebo výrobca, najmä prostredníctvom reklamy, prezentácie výrobku alebo údajov na samotných výrobkoch. Na vyvodenie zodpovednosti za významné chyby sa použijú ustanovenia zákona, ktorými sa riadia záväzky, pokiaľ tento zákon neustanovuje inak.
Článok 37a
Spotrebiteľ môže uplatniť svoje práva z dôvodu podstatnej vady oznámením predávajúcemu do dvoch mesiacov odo dňa zistenia vady.
Spotrebiteľ musí v chybovom hlásení uviesť podrobnejší popis chyby a umožniť predajcovi skontrolovať záležitosť.
Spotrebiteľ môže osobne upozorniť predávajúceho na chybu, ktorú musí potvrdiť predávajúci a ktorú odošle do obchodu, kde bola položka zakúpená, alebo predajcovi, s ktorým uzavrel zmluvu.
Článok 37b
Predávajúci nezodpovedá za prípadné materiálne vady tovaru, ktoré sa prejavia po uplynutí dvoch rokov od dodania veci.
Ak je predmetom zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom použitá vec, predávajúci nezodpovedá za materiálne vady tovaru, ktoré sa prejavia po uplynutí jedného roka od dodania veci.
Chyba na veci sa považuje za existujúcu v čase dodania, ak sa vyskytne do šiestich mesiacov od dodania.
Článok 37c
Spotrebiteľ, ktorý riadne informoval predávajúceho o vade, má právo požadovať od predávajúceho:
- opravu vady tovaru alebo
- vrátenie časti zaplatenej sumy v pomere k chybe alebo
- výmenu chybného tovaru za nový bezchybný tovar, alebo
- vrátenie zaplatenej sumy.
Spotrebiteľ má v každom prípade tiež právo požadovať od predávajúceho náhradu škody, najmä náhradu nákladov na materiál, náhradné diely, prácu, prepravu a prepravu výrobkov vyplývajúcich z plnenia povinností uvedených v predchádzajúcom odseku tohto článku.
Práva spotrebiteľa uvedené v prvom odseku zaniknú dva roky po dni, keď informoval predávajúceho o významnej chybe.
Článok 37č
Žiadne zmluvné ustanovenie nemôže obmedziť alebo vylúčiť zodpovednosť predávajúcich za významné chyby ustanovené týmto zákonom.
Zmluvné ustanovenie v rozpore s predchádzajúcim odsekom je neplatné.
14. ĎALŠIE PODMIENKY
Spoločnosť Creativ, novi mediji d.o.o. sa snaží aktualizovať informácie, ale nie je zodpovedná za chyby alebo nepresnosti týkajúce sa obsahu webovej stránky.
V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa nakupovania v našom internetovom obchode sme vám k dispozícii na e-mailovej adrese info@wellbie.sk - pomôžeme vám rýchlou odpoveďou.